POPTÁVKA NA PRONÁJEM:
Odeslat nezávaznou on-line
poptávku. Sjednat pronájem
kancelářské techniky »»»

Pronájem kopírek, multifunkcí a tiskáren

Akční nabídky: Nejvýhodnější pronájem tiskáren Konica Minolta

Ušetřete vaše firemní náklady na tisk, sjednejte si pronájem nové tiskárny za prima cenu!


Poptávka na pronájem

Pronájem kopírky • multifunkce • tiskárny. Žádné starosti + nižší provozní náklady!

⇓ Chci:

⇓ Potřebuji:

⇓ Pracuji s:





Položky formuláře označené * je nutné vyplnit.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.


Výhodný pronájem kancelářské techniky

Jednoduše, rychle a výhodně pomáháme realizovat vaše podnikatelské záměry. Jsme jednička v prodeji a financování kancelářské techniky Konica Minolta. Zeptejte se nás na cokoliv ohledně pronájmu či financování nákupu kopírek, multifunkcí nebo tiskáren! Poradíme vám vždy nejvýhodnější řešení, optimalizované na míru pro vaše konkrétní potřeby.

Pronájem tiskárny - získej 1 měsíc zdarma!

stáhnout jako PDF


Sjednejte si pronájem s kompletními službami! » Zavolejte nám pro detailní informace! » HOTLINE: +420 266 711 212

Průvodce značkovým pronájmem

Úsporný pronájem se službami zdarma!

Zákazníkům poskytujeme oblíbenou finanční službu MYSELF All in One, která vám umožní pořízení kancelářské techniky formou úsporného pronájmu. Nabídka značkového financování MYSELF All in One vás příjemně překvapí nejen výhodami, ale i užitečnými doprovodnými službami, které jen u nás získáte zcela zdarma, a to ke každému pronajatému zařízení. Další možností financování, kterou nabízíme při prodeji kancelářské techniky Konica Minolta, je nákup na splátky.

Výhody pronájmu MYSELF All in One:

  • Rychlé sjednání smlouvy o pronájmu bez žádných poplatků.
  • Zdarma odborné poradenství, tisková analýza vašich potřeb.
  • Prodloužená záruka pronajaté techniky na 36 až 60 měsíců.
  • Individuální trvání pronájmu dle výběru: 36, 48 nebo 60 měsíců.
  • 100% garance ceny celou dobu pronájmu až na 5 let dopředu.
  • Minimální vstupní náklady na pořízení kancelářské techniky.
  • Optimální rozložení finančních nákladů formou pronájmu.
  • Rychlé účetní odpisy díky měsíčnímu nájemnímu poplatku.
  • VIP autorizovaná servisní podpora, rychlá přednostní péče.
  • Servisní garance provozu pronajaté techniky bez výpadků.

Jednička na trhu ve financování » Pronájem kopírek, multifunkčních zařízení a tiskáren » Kvalitní péče a VIP servis

Pronájem kopírek a multifunkcí s výhodami MYSELF All in One

5 kroků ke sjednání smlouvy o pronájmu kopírky, tiskárny nebo multifunkce

1. Odborně vám poradíme při výběru pronajímané kancelářské techniky, aby spolehlivě plnila vaše požadavky. Techniku vám také můžeme předvést v našem showroomu v Praze 9. Největší zájem klienti zpravidla mají o pronájem kopírek a multifunkcí Konica Minolta.

2. S pronájmem pomocí služby MYSELF All In One není spojená žádná počáteční investice na pořízení kopírky, tiskárny nebo multifunkce. Platíte jen dílčí pravidelné poplatky za pronájem. Smlouvu o pronájmu můžete uzavřít dle vašeho výběru na 36, 48 nebo 60 měsíců. Po celou dobu pronájmu je technika v záruce, můžete tak zdarma získat prodlouženou záruku až na 5 let. Odborné poradenství při výběru kancelářské techniky a sjednání smlouvy jsou služby, které poskytujeme bez poplatků.

3. Velkou výhodou služby MYSELF All in One je možnost volby poplatků za pronájem. Můžete si zvolit jeden pravidelný poplatek, který zahrnuje kompletní provoz pronajímané techniky. Nebo můžete oddělit tiskové náklady a ty platit podle počtu zhotovených výtisků / kopií. Tento způsob volby poplatkové strategie vám umožní snížit provozní náklady za užívání kopírky či multifunkce. Předem si totiž vyberete platbu pronájmu podle vašich skutečných provozních požadavků. Jak si správně zvolíte nastavení poplatků? S výběrem vám pomůžeme v rámci bezplatného poradenství. Obě možnosti přesně porovnáme podle vašich individuálních potřeb a vyberete si pro vás nejvhodnější variantu.

4. Současně se smlouvou o pronájmu se uzavírá servisní a materiálová smlouva, která vám garantuje celou řadu provozních a technických výhod. Na základě této smlouvy jsou veškeré náklady spojené s provozem multifunkce či kopírky poskytovány bezplatně, v rámci nájemního poplatku. Především jde o dodávky spotřebního materiálu a 100% garanci přednostních servisních služeb včetně technické podpory po celou dobu pronájmu. Dále zahrnuje všechny servisní činnosti jako jsou pravidelné prohlídky a případné dodávky náhradních dílů.

5. Po sjednání pronájmu neprodleně provádíme instalaci vámi vybrané multifunkce, kopírky či tiskárny v místě plnění, u zákazníka. Součástí instalace je samozřejmě též zaškolení v obsluze. Sjednanou cenu za pronájem vám 100% garantujeme po celou dobu pronájmu, tedy až na 5 let dopředu. Po skončení pronájmu kopírky nebo multifunkce je možný odprodej techniky za zůstatkovou cenu. Zákazníci však většinou preferují výměnu za novou, výkonnější kancelářskou techniku a prodloužení pronájmu na další období.


Objednejte si pronájem pohodlně on-line!

Elektronická poptávka na pronájem kopírky, tiskárny či multifunkce

Máte-li zájem o výhodné pořízení kancelářské techniky Konica Minolta formou pronájmu, můžete nám zaslat nezávaznou elektronickou poptávku. V poptávkovém formuláři pouze jednoduše zaškrtnete vaše základní požadavky na tiskové zařízení.

Přejít na poptávku »


Akční nabídky na pronájem

Zaručeně nejvýhodnější pronájem – UŠETŘÍTE!

Uvedené ceny jsou bez DPH 21%.

Copyright © 2002-2023 MYSELF kancelářská technika, s.r.o. - Elite Partner Konica Minolta | Webdesign - ACTUAL NET marketing s.r.o. | Prohlášení o cookies »

+

Zde můžete spravovat svůj souhlas s cookies.

Využíváme soubory cookies pro zlepšení funkčnosti našeho webu, měření výkonnosti a poskytování funkcí sociálních sítí. Můžete se svobodně rozhodnout jaké cookies budou uloženy pomocí tlačítek předvolby.

Vždy aktivní

Přijmout vše Odmítnout Přijmout vybrané